Perchè l'imballaggi cusmetichi sò cusì difficiuli à riciclà?

Attualmente, solu u 14% di l'imballaggi in plastica in u mondu hè riciclatu - solu u 5% di i materiali sò riutilizzati per via di i rifiuti causati da u prucessu di selezzione è di riciclaggio. U riciclamentu di l'imballaggi di bellezza hè di solitu più difficiule. Wingstrand spiega: "Parechji imballaggi sò fatti di materiali misti, perciò hè difficiule à riciclà". A testa di pompa hè unu di l'esempii cumuni, di solitu fatti di molle di plastica è d'aluminiu. "Alcuni pacchetti sò troppu chjuchi per estrarre materiali utili."

Arnaud Meysselle, direttore esecutivu di REN Clean Skincare, hà fattu sapè chì e cumpagnie di bellezza anu difficultà à truvà una suluzione adatta perchè e strutture di riciclamentu varienu assai in u mondu. "Sfortunatamente, ancu se l'embiu pò esse riciclatu cumpletamente, à u megliu hè solu 50% di pudè esse riciclatu", hà dettu in una intervista Zoom cun noi in Londra. Dunque, l'attenzione di a marca hè passata da imballaggi riciclabili à imballaggi in plastica riciclata. "Almenu ùn fà micca plasticu vergine".

Detta quessa, REN Clean Skincare hè diventata a prima marca di cura di a pelle à applicà a tecnulugia Infinity Recycling à u so pruduttu di marca Evercalm Global Protection Day Cream, chì significa chì l'imballu pò esse rigeneratu ripetutamente riscaldendu è pressendu. "Stu plasticu cuntene 95% di materiali riciclati, è e so specificazioni è e caratteristiche ùn sò micca sfarenti di i plastichi vergini", spiega Meysselle. "A chjave hè chì pò esse riciclata à tempu indefinitu". Attualmente, a maiò parte di i plastichi ponu esse riciclati solu una o duie volte.

Benintesa, e tecnulugie cum'è "Infinity Recycling" necessitanu sempre imballaggi per entrà in e strutture adatte per esse veramente riciclate. Marchi cum'è Kiehl's piglianu l'iniziativa in a raccolta di imballaggi per mezu di prugrammi di riciclaggio in magazzini. "Grazie à u sustegnu di i nostri clienti, avemu riciclatu 11,2 milioni di pacchetti di prudutti in u mondu sanu da u 2009. Semu impegnati à riciclà altri 11 milioni di pacchetti da 2025", hà scrittu u direttore glubale di Kiehl Leonardo Chavez in un email da New York.

I picculi cambiamenti in a vita ponu ancu aiutà à risolve u prublema di riciclaggio, cume l'installazione di una spazzatura di riciclaggio in bagnu. "Di solitu, ci hè solu una spazzatura in bagnu, allora tutti mettenu tutti i spazzatura inseme", hà dettu Meysselle. "Pensemu chì hè impurtante incuraghjà tutti à riciclà in bagnu".

https://www.sichpackage.com/pp-jars/


Tempu di posta: Nov-04-2020