New Arrival buttiglia airless – Perchè andà airless per u vostru imballu cusmeticu?

E bottiglie senza pompa Airless pruteggenu i prudutti sensibili cume creme naturali per a cura di a pelle, sieri, fondamenti è altre creme senza conservanti prevenenduli di esposizione eccessiva à l'aria, aumentendu cusì a vita di u pruduttu finu à 15% di più. Ciò face chì a tecnulugia senza aria diventi u novu avvene di l'imballu di bellezza, medicale è cusmeticu.

A buttiglia airless ùn hà micca un tubu dip, ma piuttostu un diafragma chì si alza per dispensà u pruduttu. Quandu l'utilizatore deprime a pompa, crea un effettu di vuoto, tirendu u pruduttu in alto. I consumatori ponu aduprà guasgi tuttu u pruduttu senza alcun rifiutu lasciatu è ùn duveranu micca preoccupassi di u fastidiu chì vene di solitu cù a pompa standard è l'imballu cosmeticu.

Oltre à prutege a vostra formula è aumentà a so durata di conservazione, e bottiglie airless furniscenu ancu un benefiziu di marca. Hè una soluzione di imballu high-end chì vene cù vari disegni per soddisfà u vostru pusizionamentu esteticu.

   L'imballaggio hè un elementu chjave in l'industria di i cosmetichi è di i prufumi. L'imballaggio in queste industrie ùn hè micca solu legatu à a sicurezza è a prutezzione, ma ancu legatu à assicurà chì i prudutti restanu in a so migliore situazione durante u trasportu è l'archiviazione. L'impurtanza crescente di a pulizia persunale, accumpagnata da i bisogni crescenti di i millennials, hà obligatu parechje cumpagnie di prufumi di lussu à risponde à i bisogni di u mercatu lucale. Per esempiu, All Good Scents, una sucietà di prufumi di lussu basata in Ahmedabad, hè stata fundata in u 2014. A sucietà hà introduttu i so beni di lussu in u mercatu lucale è hà registratu una crescita di e vendite di una catena di media di u 40% in u 2016.

 In i Stati Uniti, a pupularità crescente di a tecnulugia avanzata di imballu cusmeticu è a tendenza di crescita di i prudutti di cura di a pelle sò alcuni di i fattori impurtanti chì guidanu a crescita di u mercatu. A cura di e unghie è i prudutti di prufumi parenu esse i più impurtanti di i cunsumatori è di i rivenditori in u paese. A causa di a dumanda crescente di cusmetichi, parechji fornitori di cusmetichi adopranu è innuvanu soluzioni di imballu di vetru intelligenti per migliurà i benefici di u cliente è migliurà a sicurezza di i prudutti.

 


Tempu di posta: Sep-11-2020